هزاران شرکت در مراسم تشییع جنازه دولتی برای بوروندی Nkurunziza

صادر شده در: 26/06/2020 - 22:08اصلاح: 26/06/2020 - 22:08 هزاران نفر از Burundians چادری در جمع جمعه در پایتخ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

هزاران نفر از Burundians چادری در جمع جمعه در پایتخت Gitega می گویند نهایی خداحافظی به رئیس جمهور سابق Pierre Nkurunziza در یک مراسم تشییع جنازه دولتی پس از مرگ ناگهانی خود را در اوایل این ماه.

تبلیغات

تابوت حامل اواخر رئیس جمهور وارد ورزشگاه در شهرستان تحت پوشش, در, سبز, قرمز و سفید پرچم ملی و برن بالای یک جیپ نظامی به عنوان سربازان پیاده در کنار آن است.

تشییع جنازه کاروان مورد استقبال قرار گرفت یک گروه موسیقی نظامی پس از 60 کیلومتر (37 مایل) سفر از شهر Karusi که در آن Nkurunziza, 55, درگذشت در ژوئن 8 از آنچه دولت گفت: نارسایی قلبی است.

با این حال حدس و گمان است که مملو او ممکن است گرفتار coronavirus به عنوان همسر او شده بود پرواز به نایروبی برای درمان این ویروس فقط دو هفته قبل از.

مراسم شروع شد و در اوایل صبح با "بیعت با دنیس Bucumi Nkurunziza فرزندان او و کسانی که به او نزدیک" در یک جمع صمیمی در بیمارستان که در آن او در گذشت, یک منبع دولتی به خبرگزاری فرانسه گفت.

Nkurunziza در مدت کوتاهی پس از انتخابات برنده خود را دستچین جانشین Evariste Ndayishimiye بود که قسم خورده در هفته گذشته که به ریاست تشییع جنازه.

"هیچ جا در آفریقا یا جهان یک رهبر بوده است به عنوان نزدیک به خدا را به عنوان رئیس جمهور Nkurunziza بود" Ndayishimiye گفت: در یک اشک پر بیان و اضافه کرد او همچنین "نزدیک به مردم".

"ما از دست داده اند یک پدر یک دوست یک ناجی و یک رئیس دولت" او گفت:.

Nkurunziza همسر دنیس که بهبود از ویروس گفت که خدا به او داده بود قدرت را از قبول آنچه تا به حال اتفاق افتاده است.

"در کتاب مقدس نوشته شده است که ما باید قبول خدا در همه چیز است. وجود دارد هیچ چیز دیگری برای انجام این کار و من آن را," او گفت:.

Nkurunziza یک مذهبی انجیلی که به اعتقاد او انتخاب شده توسط خدا برای رهبری بروندی در پشت برگ عمیقا کشور جدا شده در سیاسی و بحران اقتصادی.

خود را تا سال 2015 اجرا برای یک دوره سوم در اتاق موجب تظاهرات و شکست کودتا با خشونت ترک حداقل از 1200 مرده در حالی که برخی از 400,000 کشور فرار کرد.

آب و هوا از ترس مشخص شده توسط یک سرکوب مخالفان و رسانه ها حل و فصل بیش از بروندی در حالی که یک شخصیت فرقه رشد در اطراف Nkurunziza دیدم که حزب حاکم نام او را "رویایی" و "عالی راهنمای برای میهن پرستی."

حقوق بشر سازمان ملل متحد محققان گفته اند که این دوره پس از 2015 مشخص شده است و به احتمال زیاد جنایت علیه بشریت مرتکب شده توسط نیروهای " دولت با استناد به فراقضایی اعدام های خودسرانه بازداشت ناپدید شدن, شکنجه و خشونت جنسی.

هیچ ماسک بدون فاصله

روز شنبه اعلام شد تعطیلات ملی برای تشییع جنازه و شهروندان از جمله کودکان در صف جاده ها در حال انتظار برای تشییع جنازه کاروان به تصویب.

داخل ورزشگاه ورود Nkurunziza باقی مانده منجر به فریاد و اشک و ناله از جمعیت که به ایستادن در سکوت و تعظیم.

اکثریت بودند با پوشیدن ماسک یا احترام اجتماعی فاصله دستورالعمل.

بوروندی گرفته چند اقدامات برای مبارزه با گسترش coronavirus با Nkurunziza ادعا خدا در امان کشور از آن نابسامانی.

در طول برگزاری مراسم تحلیف Ndayishimiye بستری خطرات ناشی از ویروس و خواست Burundians به مراقبت و رفتن به یک دکتر اگر آنها احساس بد.

پس از اعلام اولین مورد در اواسط ماه مارس بوروندی تنها رسما ثبت 144 مورد و یک مورد مرگ.

یک منبع پزشکی به خبرگزاری فرانسه گفت که Nkurunziza دچار "زجر تنفسی" قبل از مرگ.

یک دیپلمات حضور در این مراسم به خبرگزاری فرانسه گفت او وارد شده بود با یک ماسک اما حذف آن پس از احساس "مسخره" به عنوان هیچ کس دیگری پوشیده بود یکی.

خارجی رئیس جمهور مراسم تشییع جنازه حضور داشتند. سابق رئیس جمهور تانزانیا منابع مالی Kikwete شد و در حال حاضر به عنوان به خوبی به عنوان نمایندگان از برخی از کشورهای همسایه.

Nkurunziza به خاک سپرده شد در این سایت یک برنامه ریزی بنای تاریخی در گیتگا بود که به طور اختصاصی به قربانیان این کشور در بحران های مختلف در طول سال شد اما هرگز افتتاح به دلیل اختلافات بین مخالفان و حزب حاکم است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن